personal / photography

My Photo Bag

1gblog

Zilele trecute am fost sa pozez un eveniment si geanta foto pe care o aveam de cativa ani buni a cedat, asa ca am fost nevoit sa o inlocuiesc cu alta…dar care.? De unde? Mi-a atras atentia o geanta Dakar de la GENESIS, usoara , spatioasa si foarte aspectuasa. Incape in ea aparatul (DSLR) blitul si doua obiective(seriaL), si am compartiment separat pentru un laptop sau o tableta maricica(10inch).Prin buzunarele laterale mai incap carduri, baterii de rezerva si alte accesorii.Mi-a placut ca are catarame de metal iar aparatul si obiectivele stau intr-un compartiment special detasabil. Sunt incatat de noua achizitie, mai ales ca pretul a fost unul foarte bun.

 

2gblog

3gblog

4gblog

5gblog

foto: Florian Gindila

model: Cadar Cornel

produs : http://www.cameredigitale.ro/665-geanta-foto-genesis-dakar-albastra?search=dakar

Un gând despre „My Photo Bag

Lasă un răspuns

