fashion / personal / photography

„Cornitele „

1blog

„Am un diapozitiv facut de tata cu mine incercand sa imbratisez o caprita pe care o iubeam foarte tare. Era prin 1994. Imi amintesc momentul asta in care a tasnit din bratele mele si eu incercam sa o conving sa vina inapoi, imi doream sa avem o fotografie impreuna, cum le sta bine prietenelor. Cred ca pentru totdeauna capritele vor ramane un simbol al jocului, al neastamparului pe care il ai mai ales cand esti acasa. Un acasa cu cireste, capsune, prajituri, somn de dupa-amiaza si caprite care iti sar in spate cand te apleci sa mirosi lalele sau care te musca de deget oricand te prind neatent o clipa.” – Oana Radu

4blog

2blog

3blog

7blog

6blog

5blog

 model & dress :Oana Radu

foto : Florian Gîndilă

http://www.floriangandila.com

Lasă un răspuns

