personal / photography

La Conacul Fotografilor

_MG_6816

Intr-unul din weekend-urile trecute am avut placerea sa particip, la un eveniment deosebit, si anume, aniversarea de doi ani a unui grup foto :  „La Conacul Fotografilor” , ce activeaza pe celebrul  Facebook.

Pozele, masa si dansul ale acestui eveniment, s-au  desfasurat, timp de trei zile, in zona Moieciu-Bran, unde, cu mic cu mare, cu aparatele de gat, ne-am lasat coplesiti, de frumusetea locului , dar si de vremea perfecta pentru poze.

Cu toate ca  „pesajul”, ca gen fotografic, nu este chiar preferatul meu, mi-am zis : daca tot sunt aici , hai sa fac si eu cateva poze. Nu am luat cu mine trusa completa, ci doar aparatul de „plimbare ” Canon M3, cu obiectivul din dotare 18-55 stm, un fish-eye si un filtru pismatic. Ce a iesit , va las pe voi sa aprecieati.

In schimb altceva mi-a placut poate mai mult decat  frumusetea locului, si anume frumusetea oamenilor pe care i-am intalnit cu ocazia asta, si mai ales sa vad la ei , bucuria e a face  poze.

2a

3a

5a

9a

8a

7a

4a

IMG_6344

A fost minunat, multumesc Conasilor.

Sa ne vedem la anu’ la fel de entuziasti, si poate mai multi.

Florian Gindila – fotograf (conas) 🙂

Un gând despre „La Conacul Fotografilor

Lasă un răspuns

