events / personal / photography

Mini Studio pentru copii – WESTCOTT LOLLIPOP

Buna,

Intotdeauna mi-a placut sa  fotografiez copii.
Adevarat ca, este mai dificil sa comunici cu un subiect de cateva luni, dar cu putina rabdare  poti surprinde cateva portrete absolut superbe.

antonia2

Zilele trecute am fost chemat sa pozez o fetita superba in varstra de 6 luni, iar pentru aceasta sedinta am folosit Kitul Clasic WESTSCOTT LOLLIPOP .  La prima vedeare pare o geanta mare si neagra, dar odata deschisa am ramas foarte surprins.

9

Kitul este format din doua cadre patrate din aluminiu cu latura de un metru, care se prind intre ele cu doua suruburi, formand practic un colt de camera. Tot in geanta am gasit doua fundaluri ce se fixeaza  cu „arici” de cadru , formand peretii studioului si un fundal pentru podea , cu un model ce imita parchetul. In partea de jos a peretilor se monteaza o bagheta ce imita plinta, astfel se acopera prinderea cu arici a fundalului pe cadru.  Exista o mare varietate de fundaluri cu numeroase modele imprimate.Toate materialele fiind de foarta buna calitate.

10

Montajul studioului, pentru prima oara in cazul meu nu a durat mai multe de 5  minute.
Am asezat subiectul in noul studio montat in mijlocul camerei, am pus si setat lumina si m-am apucat e treaba. Rezultatul se poate vedea in poze.

5

antonia

7

6

4

2

3

Ca o concluzie: clar, il voi achizitiona, iar sistemul cadru de aluminiu formand un colt de camera , mi se pare  inovativ, si cred ca il pot folosi  si in alte genuri de fotografii, de genul : foto produs,  food,…etc.

8

Il recomand ! Se lucreaza usor cu el , iar materialele de buna calitate, contribuie semnificativ, la reusita unui fotografii  bune !

Pe curand, Florian Gîndilă. Facebook: FLorian Gindila

http://www.cameredigitale.ro/westcott-lollipop-classic-kit

 

 

 

 

Lasă un răspuns

