events / personal / photography

Sanatate prin obiectiv

1

O fotografie transmite un moment. Cred in momente care imi taie rasuflarea si incerc sa imortalizez cat mai multe de acest gen, dar viata unui fotograf nu este numai despre apusuri pline de culoare, zambete ghiduse, circumstante magice sau aparatura foto. Cand vine vorba de sanatate, vreau sa cred ca este asa cum o vad eu prin obiectiv. Plina de culoare, cu doctori pasionati, pacienti fericiti si proiectele facute din suflet. Sunt zeci de proiecte la care am lucrat si am cunoscut povesti adevarate si o sansa ca sistemul medical e cum mi se proiecteaza mie.

8

11

7

9

10

5

4

3

Fotografia este despre viata, iar viata inseamna sanatate.

 

fotografii de : Florian Gîndilă

text :  Andreea Laca

  • fotografiile au fost facute la inaugurarea Hyperclinicii MedLife Ploiesti.

 

Lasă un răspuns

