personal / photography

Photoshot

Zilele trecute , a trecut pe la  micul meu atelier foto, Andrei Vulpescu, colegul meu de la Tv Cablu si Tv Satelit.

„Ne cunoastem de aproape 20 de ani. Am lucrat o perioada impreuna, Eu scriam, el poza.
Misto este ca acum, dupa 20 de ani, eu tot scriu si el tot pozeaza.
Si m-a pozat si pe mine. Mi-a placut! In sfarsit l-am simtit la treaba.
A fost o reala placere sa ii fiu cobai 🙂
Iar pozele au iesit foarte misto.” – Andrei Vulpescu


Canon 6D + 28-70/2,8L

Andrei Bogdan Vulpescu
Florian Gindila – fotografie
Lasă un răspuns

